Quotes for me

Buongiorno, stamattina voglio di nuovo condividere con voi un po’ di quotes per cominciare bene la settimana. Questi giorni ho fatto fatica a rimanere concentrata sulle cose importanti e ho perso di vista i miei traguardi, perciò ho bisogno di una piccola spintarella. Spero potrà essere utile anche a voi! Sto lavorando su un post di premi ricevuti con tante domande e risposte e su un altro look dalla rivista Trucco&Bellezza, uno di questi post sarà pubblicato tra oggi e domani quindi non andate via :)

Good morning, this morning I want to share some quotes with you to give a good start to the week. In these days I have been struggling staying focusted on the important stuff and I lost a sigh of my goals, so I needed a little push. I hope these will be useful also for you! At the mom,ent I’m working on an awards post with a lots of questions and answers and on another look from the ma,gazine that I promised, one of those posts will be up between today and tomorrow so don’t go too far away ;)

This is exactly how I feel people act nowadays!

Io mi sento già meglio, e voi? Mando dei abbracci gratis a tutti! :)

I’m already feeling better, what about you? I’m sending out free hugs to everyone! :)

signature

Advertisements

21 thoughts on “Quotes for me

    1. Capisco come può essere stressante sia su livello psicologico che quello fisico. Per me di solito quello più difficile è da inverno a primavera, quando le scorte di vitamine ormai sono andate e le nuove devono ancora arrivare :) la stanchezza prende sopravvento. Tieni dura e per tirarti su pensa a tutti i maglioni e stivali carini che si possono indossare in questa stagione :D

      Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s