We Finally Found Out!

Happy Weekend! For those who don’t follow me on instagram, we finally found out the baby’s gender. It’s a boy!!!! I had a feeling from the start, most people thought it was going to be a girl. I will be a mother of three boys! Feels crazy! A part of me wanted a girl, mostly to see how it feels like, a new and different challenge (and I was hoping a girls head would be smaller and make less damage to my private parts :D sorry for that tmi). But the other part of me was relieved to know it’s a boy, I know what to expect with boys and I really can’t see myself as a mother for a girl. Plus I am not that much a fan of pink, blue is my favorite color ;)

Felice Weekend! Per chi non mi segue su instagram, abbiamo finalmente saputo il sesso del piccolino – è un maschietto!!!! Me la sentivo dall’inzio, maggior parte delle persone pensava che sarebbe stata femmina. Sarò la mamma di tre maschietti! Sembra pazzesco! Una parte di me voleva la femmina, per vedere com’è, una sfida diversa (e speravo che la testolina della femmina fosse più piccola e facesse meno danni alle mie parti private :D scusate per questa informazione che non volevate sapere). Ma l’altra parte di me era sollevata di sapere, che è un maschio, so già cosa aspettarmi e a dire il vero non mi sono mai vista come la mamma per una femmina. In più non amo tanto il colore rosa, blu e azzurro sono i miei colori preferiti ;)

boy

Advertisements

23 thoughts on “We Finally Found Out!

    1. Siiiii :) Il nome lo riveliamo sempre dopo la nascita. Prima di rimanere incinta avevo già il terzo nome estone pronto per un maschio (i primi sono Jürgen e Joonas) – Janek, ma ora non me la sentivo ed ho scento uno diverse, che non è estone :)

      Liked by 1 person

        1. Anche a me piace, ma mi sembra che non gli si addice al nuovo bimbo. I primi due sono usciti con la J senza pensarci, ma cercare un terzo nome con la J mi sembra forzato. :)

          Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s